Kategorie
Škola
Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta
Nominující
doc. Ing. Aleš Kocourek, Ph.D.
Nominace
2024

Ondřej Michal působí jako interní doktorand na katedře ekonomie Ekonomické fakulty TUL (EF TUL), dále je 1. místopředsedou Akademického senátu TUL a také 1. místopředsedou Akademického senátu EF TUL. V rámci role místopředsedy akademického senátu za komoru studentů předkládá a hájí návrhy studentek a studentů fakulty a univerzity. Také na fakultě působí jako poradce studenta a uchazeče, spravuje všechny sociální sítě EF TUL a je webmasterem webových stránek EF TUL.

Ondřej stojí za vznikem iniciativy eSchránky důvěry na EF TUL, která studentkám a studentům nabízí možnost podat anonymní zpětnou vazbu, přání, návrhy na zlepšení aj. Získané podněty řeší s vedením fakulty, ale také např. s ombudsmanem TUL.

Zasadil se také o to, aby na fakultě probíhalo organizované, fakultou zaštítěné doučování matematiky pro studenty 1. ročníků, jelikož matematika mnohdy dělá našim studentkám a studentům potíže a cílem je jim studium co nejvíce zpříjemnit. Ondřej dále stojí za organizací a spuštění doučování ze statistiky pro studenty EF TUL.

Ondřej je také součástí informačních schůzek se studenty všech ročníků, které vedení EF TUL pořádá na začátku každého semestru pro všechny ročníky. Ondřej zde informuje zejména o své roli poradce studenta, o komunikačních kanálech, jejichž prostřednictvím mohou studentky a studenti fakulty řešit jakékoliv problémy nebo potíže během svého studia, a o možnostech další podpory během studia aj.

Ondřej je také jednou z hlavních tváří Dne otevřených dveří EF TUL, kde prezentuje příležitosti a možnosti studia na fakultě. Studentům představuje nejen studijní programy a specializace, ale i další iniciativy a aktivity, které na univerzitě a fakultě probíhají. Ondřej rovněž reprezentuje EF TUL na veletrhu Gaudeamus Praha a na vybraných středních školách.

V rámci role poradce studenta dále usiluje o co největší spokojenost studentů během studia a vyslyšení zpětné vazby v rámci hodnocení kvality výuky. Podněty poté komunikuje a projednává s vyučujícími.