Kristýna již od útlého věku projevovala silnou touhu po poznání a inovacích ve vzdělávání. Během svého středoškolského studia překonala řadu osobních výzev a prokázala občanskou angažovanost a chuť měnit svět kolem sebe.
Kristýna se od dětství vzdělávala individuálně doma, což jí umožnilo rozvíjet své kritické myšlení a tvořivost. Po nástupu na gymnázium zjistila, jak moc je současný vzdělávací systém zastaralý a neodpovídá potřebám dnešních studentů.
V 16 letech navrhla výukovou hru v prostředí Minecraft, kterou vytvořila pro svého mladšího bratra, dyslektika, aby mu pomohla s procvičováním vyjmenovaných slov. Tato hra získala uznání a Kristýně byla udělena cena Dítě Česka. Hra je ke stažení na jejím IG.
Díky tomuto ocenění dostala Kristýna příležitost veřejně se vyjadřovat v médiích o nutnosti modernizace vzdělávacího systému. Její hlas byl slyšet v časopisech a novinách, kde poukazovala na potřebu přizpůsobit vzdělávání požadavkům 21. století.
Od ledna 2024 působí jako stážistka v AV ČR, Psychologický ústav, kde se zaměřuje na výzkum, který zkoumá vliv hudby na učení cizích jazyků.
Kristýna je také členkou Studentského trenérského centra pod záštitou Microsoftu. Na zářijové akci DigiGirlz 2024 přednesla motivační řeč pro dívky, které uvažují o kariéře v IT.
Na svém gymnáziu se Kristýna aktivně podílí na vytváření pozitivního studentského prostředí. Od září 2024 spravuje Instagramový účet gymnázia, kde tvoří atraktivní a informativní obsah, zaměřený na podporu komunity studentů. Ve Stories zveřejňuje vzdělávací akce, možnosti osobního rozvoje a pořádá interaktivní ankety, aby zapojila co nejvíce studentů. Organizuje školní akce, jako No Backpack Day při příležitosti World Mental Health Day, Halloween a připravuje akci na výročí 17. 11.
Kromě toho Kristýna neustále pracuje na vylepšení své vzdělávací hry na procvičování vyjmenovaných slov, aby splňovala psychodidaktické přístupy, které podporují efektivní učení. Toto téma rozvíjí také ve své práci pro SOČ.